Akkerbouw
Algemeen
Dieren
Economie
Markten
Mechanisatie
Milieu
Politiek
Tuinbouw
Veehouderij
Voeding
Inloggen
 
 
 
Klik hier om u te registreren en te abonneren
(72,60 euro per jaar)
 
Wachtwoord vergeten
Volgend artikelVolgend Artikel

 28 jun 2017 18:45 

Exportwerking VLAM


In het Jaarprogramma 2017 van het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) ligt een belangrijke nadruk op de exportpromotie in de hoop nieuwe afzetmarkten voor onze land- en tuinbouwproducten te kunnen aanboren en natuurlijk ook de bestaande markten te bestendigen. Het budget waar VLAM gebruik van kan maken, bedraagt 24,39 miljoen euro.

Bestanden beschikbaar voor download:
Vraag en antwoord (107.7 Kb)

Ongeveer een derde van de middelen gaat naar buitenlandse promotie. In tegenstelling tot de binnenlandse markt focust VLAM zich hier niet op de consument, maar op distributie, groothandel, foodservice en horeca.



  Nieuwsflash
 
Sterk gedaalde debieten en laag grondwaterpeil Lees meer
 
 
Goede start van de Belgische suikerbietencampagne, maar sector onder druk Lees meer
 
 
Graanvergaderingen najaar 2025 Lees meer