Akkerbouw
Algemeen
Dieren
Economie
Markten
Mechanisatie
Milieu
Politiek
Tuinbouw
Veehouderij
Voeding
Inloggen
 
 
 
Klik hier om u te registreren en te abonneren
(72,60 euro per jaar)
 
Wachtwoord vergeten
Volgend artikelVolgend Artikel

 21 apr 2017 11:23 

Klantentevredenheidsmeting in onze branche


De verwachtingen van de mensen tegenover de overheid zijn groot. Zij verwachten niets minder dan een onberispelijke en een snelle dienstverlening. Een vraag die vandaag gesteld wordt moet, liefst nog dezelfde dag, van een sluitend en duidelijk antwoord voorzien worden.

Bestanden beschikbaar voor download:
Vraag en antwoord (103 Kb)

Dit laatste is overigens een fenomeen dat sterk gevoed wordt door de alsmaar sneller evoluerende digitalisering. De uitdagingen waar de samenleving mee geconfronteerd wordt, worden alsmaar groter en van de overheid en van haar diensten wordt verwacht dat ze op al die uitdagingen inspelen. 

Daartoe is een administratie nodig die flexibel en wendbaar is en die zich kan concentreren op haar kerntaken.



  Nieuwsflash
 
Lijnvriendelijke alternatieven voor mayonaiseLees meer
 
 
Wind en wolkenLees meer
 
 
Greenpeace zorgelijk om handelsverdrag JapanLees meer
 
 
CBOT: kleine bewegingenLees meer
 
 
Gerechtsdeurwaarders kunnen voortaan per e-mail betekenenLees meer
 
 
Studiedagen, vergaderingen en demo'sLees meer
 
 
Erkenningscomité voor pesticiden voor landbouwkundig gebruikLees meer
 
 
Crelan helpt de landbouwers die getroffen zijn door de extreme droogteLees meer
 
 
"Naar schatting derde van bloemkool- en erwtenoogst verloren door de droogte"Lees meer
 
 
WaterLees meer
 
 
Open brief groente- en aardappelverwerkende industrieLees meer
 
 
Willy Borsus breidt de betalingsfaciliteiten van sociale bijdragen voor landbouwers uitLees meer
 
 
Weerbericht voor de landbouwLees meer